1 Ocak 2018 Pazartesi

Nakışlı Kot Gömlek

Herkese merhaba 

Uzun zaman sonra oturup yeniş bir yazı yazabildim.İşler şu sıra baya yoğundu black friday indirimi ,yeni yıl indirimi , yeni yıl hediyeleri derken sonunda yoğunluk dönemi geçti :)

Kot gömleğe karşı ayrı bir sempatim var . bana yakıştığını düşünüyorum ve çok seviyorum . Her modelini alıp dolaba dizmek istiyorum . 

İşlemeli olan modellerine taktım şu sıra Zaful'da beğendiğim bir model vardı ona kavuştum sırada başka bir hedefim var onuda size diğer yazılarımda göstereceğim :)


Sevgili arkadaşım ' Jadore Fashion' Denis Türkiye'ye gelirken bana çok güzel bir hediye getirmiş. Kanken çantalarada ayrı bir merakım vardı . Denk getirip alamamıştım . Ennn ennn bana yakışacak rengi seçmiş tekrar çok teşekkür ederim :))




 Sevgili arkadaşım ' Jadore Fashion' Denis Türkiye'ye gelirken bana çok güzel bir hediye getirmiş. Kanken çantalarada ayrı bir merakım vardı . Denk getirip alamamıştım . Ennn ennn bana yakışacak rengi seçmiş tekrar çok teşekkür ederim :))




Kot gömlek : Zaful
Ceket : Choies 
Çanta : Kanken
Ayakkabı : Nike 
Gözlük : H&M



5 yorum:

  1. Ne kadar hoş bir gömlek, güzel günlerde kullan Burcucum :)

    YanıtlaSil
  2. Gömlek gerçekten çok şık 🙂

    YanıtlaSil
  3. Çok yakışmış canım.Blogunu takibe aldım banada beklerim sevgiler 😍

    YanıtlaSil