4 Ocak 2018 Perşembe

Kadife Gömlek

Herkese merhaba

Bütün mağazalarda kadife detayına sıkça rastlıyoruz.Bende çok sevdim bu modayı.Kadife bir kaç şey almıştım kendime ama bu gömleği görünce dayanamadım hemen aldım tam beklediğim gibi geldi :)

Aslında kadife almak istediğim bir kaç kıyafet daha var onları da sizinle paylaşacağım :)




  Fotoğrafları kardeşim çektiği için sürekli hadi abla, yeter abla, tamam abla .. düzgünce çektiremiyorum . 5 dakikadan uzun sürerse sıkıldım demeye başlıyor bana saatlerce sıkılmayacak birisi lazım :)) 


Gömlek ve Gözlük : Zaful
Mont : Rosegal 
Çizme : Boyner



3 yorum:

  1. Kadife giysileri ben de çok seviyorum.Güle güle kullanın ♥

    YanıtlaSil
  2. Hah, gözümün takıldığı bir ürün daha!!! Sende görünce tamam dedim, bir sonraki siparişte alıyorum kesin!!! Güle güle giy canım, öperim!

    YanıtlaSil