2 Temmuz 2017 Pazar

Yeni Alışveriş listem * Zaful

Herkese merhaba 

Yaz iyice kendini gösterdiğine göre artık yazlık kıyafetler aksesuarlar alıp dolabımı şenlendirmeye başlayabilirim . 

Tiril tiril elbiseler ve etekler şu sıralar favorim ama dolabımda bir sürü var ne yapacağım bilmiyorum yenisini görünce de almayan geçmiyoruz tabi.

Daha önce bikini yazısı yazmıştım ama beğendiğim bir kaç model daha var .



Yaz aylarında en çok sevdiğim aksesuarlardan biri de kolyeler . Renk renk desen desen çok seviyorum . Beğendiğim bir kaç modeli paylaşıyorum.




Gelelim elbiselere dediğim gibi çok seviyorum yazın en rahat kıyafeti bence elbiseler .









Elbiselerin altına çok yakışan bir şey varsa oda açık ayakkabılar. Topuklusu topuksuzu hepsi çok yakışıyor .





Benim beğendiklerim şimdilik bu kadar diğer yazımda görüşmek üzere :)



3 yorum:

  1. sol üstteki bikiniye bayıldım gerçekten

    YanıtlaSil
  2. Çiçekli kolyeye bayıldım! Bir de o en sondaki kelebekli ayakkabıda da ne zamandır gözüm var.

    YanıtlaSil
  3. Sağ üstteki bikini ve etnik desen elbise süper :)

    YanıtlaSil