18 Temmuz 2017 Salı

Sonsuz Hediye / Konsept Kutular

Herkese merhaba

Sevdiklerimize onları hatırladığımı
zı değer verdiğimi göstermek için bir araç olarak hepimizin tercihi güzel bir hediye oluyor. Ben en çok beklemediğim zamanlarda sevdiklerimden gelen ufak hediyeleri seviyorum . Onun mutluluğu ve maneviyatı benim için çok başka oluyor. 

Size sevdiklerinizi mutlu etmek istediğinizde onların zevkine göre seçeceğiniz tatlı hediye kutularından bahsedeceğim . Sonsuz Hediye sayfasında annelerimize , babalarımıza , arkadaşlarımıza , kardeşlerlerimize ve sevdiklerimize seçebileceğimiz onlarca hediye var. Ben bu sefer hediyemi kendim için seçtim :)

İsterseniz çeşit çeşit hediye kutularına bakabilir isterseniz güzel çiçeklerine bakabilir isterseniz de dekorasyon, hobi eğlence kısmına bakabilirsiniz.

Ben kendime '' Green  Plan '' Hediye kutusunu seçtim . İçinde haftalık plan, mis gibi kokan bir mum , kalem ve bez çanta vardı . Aslında aklım '' Flamingo'' kutusunda kalmadı değiş pembiş pembiş çok tatlıydı :) Annem kutudaki bez çantaya göz dikince onu sipariş edemedim :)



Kendime uzun zamandır bir plan defteri almak istiyordum tam hayal ettiğim gibi geldi . Ayrıca tüylü kalemi de çok sevimli :)




4 yorum:

  1. At evet ne şirin bir kutu kaleme de bayıldım ♡♡♡

    YanıtlaSil
  2. ne güzel bir kalem öyle o bayıldım tüylü kalemleri çok severim ..

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım hediyelerine. Mutlulukla kullan canım...

    YanıtlaSil
  4. IBU. PUPUT SULISWATI. SURABAYA

    Saya atas nama Yang kini menjadi pemilik beberapa Restoran ternama di Surabaya mengatakan ”Saya dulu seperti orang gila, bahkan hendak bunuh diri, usaha saya ditipu sahabat karib dan membawa lari semua uang saya. Sayapun harus menanggung hutang supplier dari usaha kontraktor yang dibawa lari teman saya. Kesana kemari minta bantuan gak ada yang nolong. Bahkan saya sudah keliling Indonesia untuk mendapatkan atau mencari pinjaman dan dana gaib, tapi untung di ujung keputus asa’an saya bertemu dgn Bpk KH.FHATULLA HARUN yang dikenalkan oleh adik ipar saya, akhirnya bliau menawarkan bantuan Dana Gaib tanpa tumbal/resiko diawal ataupun akhir dan dari golongan putih.setelah persyaratanya dilengkapi dan ritual selesai, MENGEJUTKAN !!!, saya mendapatkan dana gaib sebesar 1 Milyar dihadapan saya. KH.FHATULLA HARUN SALAM SEJAHTERA BUAT KITA SEMUA" HUB KH.FHATULLA HARUN di nomor hp; 085217085317
    KLIK=>> Pesugihan Tanpa Tumbal Asli Tahun 2017 | Uang Gaib | Dana Gaib | Uang Balik Nabi Sulaeman

    YanıtlaSil