23 Haziran 2017 Cuma

Flamingolu Kombin

Herkese merhaba

Ankara serin serin günlerini geçirirken havalar birden biri ısındı . Tabi hiç hiçbir şeyden memnun olmayan biz bundan da memnun olmadık .

Son dönemlerin en çok sevileni haline gelen flamingoları hemen hemen bütün kıyafetler ve aksesuarlarda görebilirsiniz . Bende tabi bundan eksik kalamazdım kendime minnoş flamingo desenli aksesuarlar ve objeler toplamaya başladım.

Bu fuları Zaful indiriminden kaptım tabi ki kaçırır mıyım. Yalnız fotoğraflarımı kardeşim çektiği için ve kendisi aşırı sıkılgan birisi olduğu için asla resimlere bakıp pozları tekrar veremedim artık elimizde olanlarla idare edeceğiz bu seferlik .



 Kapıyı da binayı temizleye gelen ablamız asla silmiyor sanırım resim çekeyim dedim görülmedim bile . Yüksek bel pantolonumu yıllar önce Romwe den almıştım . Gerçekten çok rahat ve çok seviyorum.Türkiyede benzer modelini aradım ama göremedim eğer bilen varsa söylerse sevinirim.


Pantolonum ve Çantam : Romwe 
Saatim : 1Face
Fularım ve Gözlüğüm : Zaful
Ayakkabılarım : Nike 
Tişörtüm : Koton


Saatimi de 1Face sayfasından almıştım birbirinden güzel renk ve modeller var özellikle led saat almak istiyorsanız modellere bakmanızı tavsiye ediyorum ve şunu hatırlatmak istiyorum aldığınız her renk saat için bir sosyal sorumluluk projesine katılıyorsunuz .

2 yorum:

  1. Wow! Stunning outfit! Wonderful sunglases!
    Would you like to follow each other? Follow me on Blog and Google+ and I'll follow you back!
    www.recklessdiary.ru

    YanıtlaSil
  2. Saate fulara hepsine bayıldım şeker :)!

    YanıtlaSil