27 Haziran 2017 Salı

B For '' Burcu ''

Herkese merhaba

Uzun zamandır şapka almayı planlıyordum ama nasıl bir tarz alıcam ona karar verememiştim . Tarza karar versem modele yada renge karar veremiyordum en sonunda aradığım şapkayı Zaful'da buldum.

Yaz ayları geldiği için aksesuarlarımız da değişti . Bence yaza en çok yakışan ve tamamlayan aksesuarlardan birisi de şapka . Çeşit çeşit renk renk her kıyafete tarza uygun bulmak çok kolay . 

Hem rengi hem üzerindeki B işlemesi çok hoşuma gitti ve hemen kaptım . Biraz minyon olduğum için her şapka yakışmıyor ve güzel durmuyordu . Ben bu modeli beğendim kendime yakıştırdım umarım sizde beğenirsiniz :)

Ben indirimden almıştım bazı modellerde indirim devam ediyor. Değerlendirmenizi tavsiye ederim beklediğimden çok daha güzel geldi çünkü .



Şapka : Zaful 
Tulum ve Ayakkabı : Romwe
Kamera : Fujifilm




1 yorum:

  1. Nasıl da güzel denk getirmişsin canım çok yakışmış ♡♡

    YanıtlaSil