5 Haziran 2012 Salı

Beautycycle :Elementinizi bulun güzelliğinizi ortaya çıkarın :)

Sınavlarımın ve okulumun bitmesiyle birlikte blogumla ilgilenmeye tekrar başladım.Bugün sizlere uzun süredir kullandığım bi ürünü tanıtacağım Amway'in doğal ürünlerini bir çoğumuz duymuşuzdur mutlaka.Beautycycle bakım ürünleri gerçekten çok güzel.Elementinizi bulun güzelliğinizi ortaya çıkarın :) Sadece hava,su,toprak,ateş ve renkli kozmetiklerin yenileyici faydaları güzellik ihtiyacınıza en temel şekilde cevap verebilir.

BEŞ SERİDEN OLUŞMAKTADIR  :
Elementlerin her biri cildin en temel ve etkili şekilde bakımını sağlamak için tasarlanmıştır.

Hava : Cildin daha genç görünmesine ve canlanmasına yardım eder.
Su : Cildin nem ihtiyacını gidermeye yardım eder.
Toprak : Ciltteki aşırı yağı azaltarak cildin dengeye ulaşmasına yardım eder.
Ateş : Cildin canlanmasına yardım eder.Cilde enerji verir.
Renkli Kozmetikler : Cildinizin doğal güzelliğini ortaya çıkartmanıza yardım eder.

MICROQUAD kompleksi cilde faydalı bileşenlerin özgün bir kombinasyonudur.
MİCROQUAD Kompleksi Şu Bileşenlerden Oluşmuştur :

Hava : Doğal yoğurt probiyotikleri oksijen alımının artmasına yardım eder ve yaşlanmakta olan cildin görünüşünü geliştirir.
Su : Hercai menekşe özütü dıştan içe ve içten dışa yoğun nem dolaşımına yardım eder.
Toprak : Özel işlem görmüş Magnezyum, Bakır,Demir ve Çinko cildin dengesinin düzeltilmesine yardım eder.
Ateş : İçerdiği glukosamin ile cilt hücre hareketinin uyarılmasına yardım ederek cilde enerji verir.

İşte benim kullandığım ürün Toprak.Gerçketen cildimdeki yağ dengesini düzenledi yüzümü yıkadıktan sonra ferahlama ve gerilmeyi hemen hissediyorum :)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder